اخبار

داستان برند بست

خلق برند بست از سال 1378 آغاز شد؛ بست یکی از برندهای گروه صنعتی انتخاب الکترونیک است که تولیدات لوازم خانگی اقتصادی و البته با کیفیت را بر عهده دارد.

این برند عقیده دارد خانواده‌های ایرانی شایسته این هستند که از محصولات لوازم خانگی با کیفیت و زیبایی استفاده کنند که در کنار این موارد، از نظر هزینه خرید، اقتصادی هم باشند. با این عقیده، لوازم خانگی بست با قیمت مناسب تولید و عرضه می‌شوند و البته عمر مفیدی هم در چرخه مصرف دارند.

بست، گویای 3 کلمه است که ویژگی این برند را به خوبی توصیف می‌کند: ساده، بادوام، باکیفیت.

امروزه برند بست تولید کننده انواع لوازم خانگی از دسته بندی یخچال فریزر که شامل یخچال فریزر دوقلو، یخچال فریزر پایین، یخچال فریزر بالا، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جاروبرقی است.

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت انتخاب، محصولات این برند را خریداری و تا 15 روز کاری در آدرس خود تحویل بگیرید. تمامی محصولات این برند با ضمانت انتخاب سرویس به فروش می‌رسند که بعد از تحویل محصول لازم است با شماره 1699 (خدمات پشتیبانی و نصب محصولات انتخاب الکترونیک) تماس گرفته و هماهنگی لازم برای نصب و ضمانت محصول خود را انجام دهید.

چشم‌انداز بست

درواقع شرکت تولید کننده محصولات بُست، زیرمجموعه‌ای از گروه صنعتی انتخاب است، بنابراین دیدگاه‌های مشترکی را نیز با این هلدینگ که تولید کننده لوازم خانگی برندهای اسنوا و دوو هست را دنبال می‌کند.

اصلی‌ترین فلسفه در هلدینگ انتخاب الکترونیک، تلاش برای ساخت جهانی بهتر برای انسان‌ها از طریق اجرای متعهدانه مسئولیت‌های اجتماعی است که رسیدن به اهدافی همچون تولید محصولات ایرانی باکیفیت، توانمندسازی اقشار مختلف جامعه و کمک به پیشرفت دانش بومی را میسر می‌سازد.

رسالت برند بست

محصولات این برند با قیمت رقابتی و طراحی ساده به بالا رفتن کیفیت زندگی مردم و اقتصاد خانواده کمک می‌کنند. این محصولات بادوام،‌ همگی با ضمانت انتخاب الکترونیک که از معتبر‌ترین ضمانت‌نامه‌های لوازم خانگی ایرانی است عرضه می‌شوند. وجود ضمانت‌نامه گویای این موضوع است که محصولات با کیفیت با چرخه مصرف مفید می‌تواند در دست مشتریان مورد استفاده قرار گیرد.

از دیگر رسالت‌های شکل‌گیری برند بست، تمرکز بر تولید ملی است که نیاز به محصولات گران قیمت خارجی که البته شامل گارانتی نمی‌شود را کمتر و به حداقل برساند.

علاوه بر این، اشتغال نیروهای متخصص و جوان ایرانی اتفاق بزرگی برای آینده کشور است.

  • ارتقا کیفیت زندگی مردم
  • کمک به اقتصاد خانواده
  • تولید ملی
  • اشتغال‌زایی برای نیروهای متخصص و جوان

محصولات برند بست

ارزش‌های برند بست

مسؤلیت‌پذیری

بست به عنوان تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی، با تکیه بر تخصص و مهارت مهندسین طراح، محصولاتی را به بازار عرضه می‌کنیم که عمر طولانی داشته باشند و با ارائه ضمانت انتخاب الکترونیک، تعهد خود را به شما ثابت می‌کنیم.

حمایت‌گری

حمایت از نیروی متخصص و جوان ایرانی و تعهد به تولید محصولات اقتصادی در شرایط کنونی جامعه از مهم‌ترین ارزش های ماست.

رشد اقتصادی

ما معتقدیم که تولید محصولات بومی باکیفیت، قدمی مهم در راستای رشد اقتصادی خانواده‌های ایرانی و جامعه خواهد بود.

توسعه پایدار

در کوچکترین قدم‌هایی که برمی‌داریم، به توسعه پایدار پای‌بندیم. لوازم خانگی بُست کم‌مصرفند و با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت تولید می‌شوند.

افتخارات

  • دریافت 14 دوره متوالی گواهینامه و 12 دوره متوالی تندیس طلایی عالی‌ترین نشان رعایت حقوق مصرف‌کنندگان طی سال‌های ۱۳۸۷ تا 1400
  • بیش از ۲۵۰۰ سرویس‌کار مجاز در کشور
  • ۴۰۰ تکنسین استخدامی در ۲۳ دفتر خدمات پس از فروش
  • انبارهای مرکزی و ۲۲ انبار منطقه‌ای
  • سیستم مکانیزه ارسال قطعات در سراسر ایران
  • بیش از 2 هزار نفر سرمایه انسانی جوان

دیدگاهتان را بنویسید