آموزش محصول

معرفی جاروبرقی دوو مدل اسپرو

معرفی جاروبرقی دوو مدل اسپرو

در این مطلب با مدل‌های جاروبرقی دوو مدل اسپرو آشنا می‌شویم. یکی از پرفروش ترین مدل های جاروبرقی برند دوو که از لحاظ کیفیت و کارایی می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

مدل های بیسیک جاروبرقی دوو سری اسپرو

  • DVC-S22G
  • DVC-S22P

مدل های لاکچری جاروبرقی دوو سری اسپرو

 

  • DVC-LH22R
  • DVC-LH22B

ویژگی‌های محصول جاروبرقی دوو مدل اسپرو

  • 2100 وات توان مصرفی
  • 650 وات قدرت مکش
  • دسته ی ارگونومیک
  • دسته ی حمل آسان جاروبرقی
  • لوله تلسکوپی قابل تنظیم
  • چرخش 360 درجه ای لوله خرطومی
  • عملکرد فوق العاده و بی صدا
  • کنترل تنظیم قدرت
  • نمایشگر پر بودن کیسه جاروبرقی
  • فیلتر هپا 13
  • دارای 8 مرحله فیلتراسیون
  • کیسه یکبار مصرف 5.4 لیتری
  • دارای نشانگر وضعیت فیلتر HEPA
  • 8 متر کابل و شعاع عملکردی 11 متر
  • دارای سیم جمع کن اتومات
  • پنل نشانگر LED روی بدنه

موتور جاروبرقی اسپرو از شرکت Domel اسلوانی تهیه شده که یکی از معتبرترین شرکت‌های اروپایی است که برندهایی مانند AEG نیز موتور جاروبرقی خود را از این شرکت تهیه می‌کند.

جاروبرقی اسپرو دارای فیلتر 13 HEPA است. این فیلتر گرد و غبار را از یک فیلتر 8 مرحله‌ای (5 مرحله فیلتراسون کیسه یکبار مصرف) عبور می‌دهد و در نتیجه محیطی تمیز و بدون گرد و غبار ایجاد می‌کند. وضعیت میزان کثیفی فیلتر، از چراغ نمایشگر روی صفحه LED قابل کنترل است.

جاروبرقی اسپرو، سیمی به طول 8 متر دارد که امکان استفاده از جاروبرقی را تا شعاع 11 متر فراهم می‌کند. در نتیجه می‌توان محدوده بیشتری را تحت پوشش قرار داد. این ویژگی خصوصا برای خانه‌هایی با متراژ بالا، بسیار مناسب خواهد بود.

جارو برقی اسپرو نمایشگر LED دارد که مواردی چون وضعیت کثیف شدن فیلتر 13 HEPA، وضعیت قدرت مکش و پر بودن کیسه را به مصرف کننده اطلاع می‌دهد.

بر روی دسته جاروبرقی اسپرو، یک گیره نگهدارنده وجود دارد. با کمک این گیره، مواردی مثل برس پرده، برس مبل و گوشه پاک کن همیشه در دسترس هستند.

کیسه جاروبرقی دوو اسپرو 5.4 لیتر حجم دارد، در نتیجه خریدار می‌تواند در بازه‌های طولانی‌تری از یک کیسه استفاده کند. این کیسه از الیاف سوزنی غیر بافت Woven-Non ساخته شده است. این نوع الیاف به فیلتراسیون بهتر و جذب و نگهداری بیشتر گرد و غبار و میکروب ها کمک می‌کنند.

تفاوت سری لاکچری و بیسیک

جاروبرقی دوو مدل لاکچری دارای یک برس اضافه از نوع توربو است. این برس کمک می‌کند تا پرزها و موها بدون آسیب زدن به الیاف فرش، به راحتی جارو شوند. تمیز کردن کامل خانه از هر نوع پرز و مو برای افرادی که آلرژی دارند یا صاحب حیوان خانگی هستند، بسیار مناسب است.

این مدل دارای دکمه کنترل روی دسته است که مدل بیسیک فاقد این ویژگی است. طراحی ارگونومیک دسته جاروبرقی اسپرو لاکچری دوو، موجب استفاده راحت‌تر کاربر برای مدت طولانی‌تری می‌شود. علاوه بر این، کاربر می‌تواند با استفاده از کلیدهای کنترل موجود روی دسته، جاروبرقی را خاموش و روشن کند و قدرت مکش دستگاه را نیز تنظیم نماید.

مدل لاکچری اسپرو دوو در دو رنگ مشکی-قرمز و  مشکی-آبی و مدل بیسیک در دو رنگ مشکی-خاکستری و مشکی-صورتی موجود است.

تفاوت سری S با سری LH چیست؟

آیا تفاوت های بین این دو سری ارزش اختلاف قیمت را دارد؟

مدل لاکچری دارای برس توربو بوده که قدرت مکش را افزایش داده و تمیز کردن سطوح مختلف و جمع آوری موی حیوانات خانگی را نیز آسان تر می‌نماید.

مدل لاکچری دارای دکمه کنترل روی دسته است که باعث سهولت و سرعت در تغییر قدرت مکش موتور در حین کار می‌شود که مدل بیسیک فاقد این ویژگی است.

مدل لاکچری اسپرو دوو در دو رنگ مشکی-قرمز و مشکی-آبی و مدل بیسیک در دو رنگ مشکی-خاکستری و مشکی-صورتی موجود است.

مدل لاکچری دارای دو سری (یک سری معمولی و یک سری توربو براش) می‌باشد و همین مزیت باعث می‌شود در صورت شکستگی یا خرابی یکی از سری ها، از دیگری بتوان استفاده کرد. اختلاف قیمت مدل LH و مدل S در مقایسه با هزینه خرید یک سری نو از بازار ناچیز است.

موتور این محصول ساخت کجاست؟

موتور این محصول ساخت شرکت Domel اسلونی است که برندهای رده اول دنیا از جمله فیلیپس و AEG تامین موتور محصولات خود را از این کمپانی انجام می‌دهند.

کیسه های این محصول را از کجا بخرم؟

با تماس با شماره 1699 داخلی 1 می توان نسبت به تامین این کیسه ها اقدام کرد همچنین در صورت لزوم می توان از کیسه های یکبار مصرف جاروبرقی فیلیپس نیز استفاده کرد.

کیسه ها هر چند وقت یکبار باید عوض شود؟

پر شدن کیسه جاروبرقی بسته به میزان و تکرار استفاده و حجم زباله جمع آوری شده دارد اما به طور کلی پیشنهاد می شود به منظور افزایش عمر مفید موتور کیسه جاروبرقی به محض روشن شدن چراغ پر شدن کیسه بر روی محصول، تعویض گردد. حجم کیسه ها 5.4 لیتر است.

سری توربو براش چیست و چه کاربردی دارد؟

سری توربو براش قدرت مکش را افزایش داده و تمیز کردن سطوح مختلف و جمع آوری مو حیوانات خانگی را نیز آسان تر می نماید.

این محصول چه رنگ هایی دارد؟

مدل لاکچری اسپرو دوو در دو رنگ مشکی-قرمز و مشکی-آبی و مدل بیسیک در دو رنگ مشکی-خاکستری و مشکی-صورتی موجود است.

آیا ریموت روی دسته نیاز به باطری دارد؟

بله، ریموت روی دسته با باطری فعال می‌شود.

چرا وزن این محصول زیاد است؟

به منظور افزایش کیفیت در ساخت بدنه این محصول از بهترین و با کیفیت ترین نوع پلاستیک فشرده استفاده شده و به علاوه وزن سبک برای جاروبرقی الزاماً مزیت محسوب نمی شود چرا که احتمال واژگونی در مسیرهای ناهموار را زیاد می کند.

چرا لوله این محصول خرطومی است و کنفی نیست؟

لوله‌های کنفی مخصوص محصولات برند بوش هستند و سایر برندها صرفا کپی‌ای بی‌کیفیت از این اختراع تحت لیسانس هستند، ضمن اینکه لوله های خرطومی محصول اسپرو بیش از ده هزار بار تحت تست‌های خم شدگی و کشش قرار گرفته‌اند و به لحاظ کیفی بسیار بالاتر از نمونه‌های فیک کنفی قرار دارند. همچنین مدل نیو اسپرو مجهز به خرطومی کنفی وارد بازار شده که مشتری در صورت تمایل میتواند از این مدل استفاده کند.

درباره محصول جاروبرقی دوو سری اسپرو بیشتر بدانید

آغاز فعالیت تیم SDA گروه صنعتی انتخاب با پروژه طراحی جاروبرقی مطابق با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و متناسب با فرهنگ ایرانی در دو سری بیسیک و لاکچری رقم خورد. تصمیم تیم مدیریت محصول SDA بر این شد که تمامی محصولات از ابتدای طراحی، قالب سازی و با دقت و کنترل های زیاد از لحاظ فنی و ظاهری و … توسط تیم طراحی صنعتی، تحقیق و توسعه و … متناسب با سلیقه و نیاز مصرف کننده ایرانی طراحی و روانه بازار گردد.

در مسیر برنامه ریزی، طراحی، تولید، کنترل کیفی و… مشکلات زیادی بر سر راه گروه متمرکز بر این محصولات قرار داشت که بارها خطر ناامیدی و دست کشیدن از ادامه این مسیر را تشدید می‌نمود اما با انگیزه و پشتکار تیم مدیریت محصول، تیم تحقیق و توسعه، تیم تولید و… این مهم میسر شد.

اکنون گروه صنعتی انتخاب مفتخر است این محصول را در سطح متناسب با نیاز و سلیقه مصرف کننده در بازار ارائه نماید. این محصول هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ کیفی با نمونه های مشابه و با کیفیت خارجی قابل رقابت است.

موتورهای این جاروبرقی از شرکت Domel اسلوانی خریداری شده است که جاروبرقی های با کیفیت دنیا مثل فیلیپس و AEG نیز از این نوع موتور در محصولات خود استفاده می کنند این محصول از لحاظ کیفی هم رده با محصولات خارجی است اما از لحاظ قیمت بسیار باصرفه تر از نمونه های خارجی است. البته این نکته نیز حایز اهمیت است که ضمانت و گارانتی این محصول بسیار معتبرتر و با مدت زمان بیشتری نسبت به نمونه های داخلی و خارجی است.

در طراحی این محصول هم نیاز مصرف کنندگانی که به نگهداری پت و حیوانات خانگی و پاکیزگی بیشتر منزل علاقمند هستند و تمایل دارند با پرداخت مبلغ جزئی اکسسوری و ملحقات اضافی مورد نیاز خود را همراه با محصول خریداری کنند که اگر بخواهند آنها را به تنهایی از بازار تهیه کنند مجبور به پرداخت هزینه بسیار بالاتر خواهند بود و هم مصرف کنندگانی که تمایل دارند محصول را با قیمت پایین تر اما با اکسسوری کمتر تهیه نمایند در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید