راهنمای خرید

 10 مدل از بهترین مدل های یخچال فریزر اسنوا

از بین محصولات متنوع یخچال و فریزرهای برند اسنوا، لازم است با بررسی قابلیت‌های محصول آشنا شوید و هر کدام از مدل‌ها را با توجه به بودجه و نیازهای خود تطبیق دهید. در ادامه 10 مدل از بهترین مدل های یخچال و فریزر اسنوا را معرفی می‌کنیم.

کیفیت یخچال و فریزر اسنوا

محصولات شرکت اسنوا (SNOWA) در زمینه‌ی یخچال و فریزر از برندهای معتبر در بازار خانگی مورد توجه قرار گرفته‌اند. کیفیت یخچال و فریزر اسنوا به طور کل از ویژگی‌ها و مزایای زیر شناخته می‌شود:

طراحی نمای ظاهری

یخچال و فریزرهای اسنوا با طراحی مدرن و جذاب تولید می‌شوند که به زیبایی و شکوه دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما اضافه می‌کنند.

کارایی

اسنوا از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای برای مدیریت دمای داخلی یخچال و فریزر استفاده می‌کند تا مواد غذایی شما را در شرایط بهینه نگهداری کند. این به معنای بهترین کیفیت و طعم برای غذاهای شماست؛  100 قدم به سلامتی نزدیکتر!

مصرف انرژی

بسیاری از محصولات اسنوا با استفاده از تکنولوژی‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی تولید می‌شوند که به کاهش قابل توجهی در مصرف انرژی برق منجر می‌شود. قدمی دیگر در جهت پس‌انداز و پرداخت کمتر بابت قبض برق.

فضای ذخیره‌سازی

یخچال و فریزر اسنوا با اندازه‌ها و طراحی‌های متنوعی تولید می‌شوند. از مدل‌های کوچک تا مدل‌های بزرگ و با عمق بیشتر. این انواع مختلف به شما امکان مدیریت بهتر فضای ذخیره‌سازی را می‌دهند که شما می‌توانید بر اساس تعداد افراد خانواده انتخاب و خرید یخچال فریزر اسنوا را انجام دهید.

قابلیت‌های ویژه

برخی از مدل‌های اسنوا دارای ویژگی‌هایی مانند تکنولوژی خنک‌کننده جدید، تنظیمات دیجیتالی و نمایشگرهای لمسی هستند که کاربران می‌توانند از آن‌ها بهره‌ ببرند.

دوام و ماندگاری

محصولات اسنوا به عنوان یکی از برندهای معتبر در عرصه محصولات لوازم خانگی شناخته می‌شوند و به طور کلی دارای دوام و ماندگاری بالا هستند.

خدمات پس از فروش

اسنوا به خدمات پس از فروش خوبی برای مشتریان خود ارائه می‌دهد تا در صورت نیاز به تعمیرات و خدمات فنی به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند. در هر ساعتی از شبانه روز، می‌توانید با شماره پشتیبانی گروه صنعتی انتخاب، 1699 تماس بگیرید و سوال یا درخواست خود را با کارشناسان پشتیبانی مطرح کنید.

تازه‌ترین مدل‌های یخچال و فریزر اسنوا مزایا و ویژگی‌های جدیدی دارد، بنابراین بهتر است قبل از خرید با انواع مدل‌های پرفروش آن آشنا شوید:

یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل SN6-0190SW و SN5-0190SW

یخچال فریزر دوقلو 36 فوت، یکی از مدل‌های پرفروش برند اسنوا است.

یخچال تک درب اسنوا مدل SN6-0190SW

این یخچال دارای 2 کشو برای نگهداری میوه و سبزیجات تازه است. شما به میزان 5 طبقه فضا در یخچال در اختیار دارید که فضای مناسبی برای نگهداری انواع ظروف با ابعاد مختلف و حاوی مواد غذایی، محصولات سوپرمارکتی و … است. همچنین در قسمت داخلی درب یخچال، 4 طبقه مجزا وجود دارد تا امکان قرارگیری بطری های شربت، آبلیمو و انواع سس‌ها را داشته باشید.

فریزر تک درب اسنوا مدل SN5-0190SW

از امکانات فریزر این مدل می‌توان به وجود یخساز نیمه اتوماتیک آن اشاره کرد.

فضای فریزر دارای 5 کشوی جادار است که می‌توانید مواد غذایی را به خوبی از هم تفکیک کنید. با این امکان بسته بندی غذاهای دریایی را از سبزیجات کاملا جدا قرار می‌دهید تا بوی هیچکدام بر روی یکدیگر تاثیر نگذارد.

یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل S5-1190SS، S6-1190SS

با یکی دیگر از بهترین مدل های یخچال فریزر اسنوا آشنا شوید. جدا از مباحث مشخصات فنی محصول که لازم است بدانید، به احتما زیاد به ظاهر یخچال فریزر هم دقت زیادی خواهید کرد. این مدل از یخچال فریزر دوقلو اسنوا، دارای رنگی زیبا که اگر رنگ کابینت‌های شما سفید، مشکی یا طوسی باشد، یک نمای شاهکار ایجاد خواهد کرد.

رنگ استیل این یخچال فریزر، جذاب و چشمگیر است. رنگ استیل به سادگی می‌تواند با دکوراسیون آشپزخانه شما هماهنگ شود. تصور کنید باقی لوازم برقی آشپزخانه شما هم به رنگ استیل باشد، در این صورت یک هماهنگی زیبا در ظاهر آشپزخانه شما ایجاد شده و فضای دلچسبی برای رسیدگی به امور خانه‌داری خود خواهید داشت.

یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل S6-1190GW و S5-1190GW

از سری مدل‌های زیبای یخچال فریزر دوقلو که به رنگ سفید براق تولید شده است. تمامی تنظیمات یخچال و فریزر را می‌توانید از طریق پنل لمسی موجود روی درب محصول انجام دهید.

آبسردکن با آبریز متصل به آب شهری بر روی درب یخچال این مدل به چشم می‌خورد. برای این مدل لازم نیست مخزن آبریز یخچال را به صورت دستی از آب پر کنید. این کار توسط اتصال مستقیم به آب شهری انجام می‌شود.

با امکان تنظیم برای سرمایش سریع می‌توانید در مدت زمان کوتاهی، سرمای ویژه‌ای برای فضای داخلی یخچال و فریزر داشته باشید.

 

یخچال فریزر پایین اسنوا مدل S4-0262SS

یک یخچال مناسب خانواده‌های کم جمعیت که دارای حسگرهای هوشمند جهت کنترل دمای داخل یخچال است. با این حسگرها، مواد غذایی، میوه و سبزیجات در یخچال شما مدت زمان بیشتری ماندگاری خواهند داشت. بعد از هربار باز کردن یخچال و فریزر، سنسورهای هوشمند، دمای داخلی را ارزیابی کرده و در صورت نیاز سرمای بیشتری تولید می‌شود تا به هوای داخل دستگاه، سریعا به حالت قبل بازگردد.

 

 

 

 

 

 

 

یخچال فریزر بالا اسنوا مدل S3-0275TI

فریزر این مدل در قسمت بالای یخچال قرار دارد و  از لحاظ نمای ظاهری با یخچال فریزرهای پایین متفاوت است. رنگ این محصول، تیتانیوم است که در نوع خود یکی از جذابترین رنگ‌ها در دنیای لوازم خانگی است. بر روی نمایشگر ال ای دی لمسی این یخچال می‌توانید تنظیمات دمای یخچال، قفل صفحه نمایش و … را انجام دهید.

 

 

 

 

 

 

 

 

یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261SS

یکی از زیباترین و بهترین مدل‌های یخچال و فریزر اسنوا به رنگ استیل است. دستگیره‌های این مدل ساید بای ساید به صورت مخفی طراحی شده که به زیبایی آن چند برابر افزوده است.

ساید بای ساید مدل S8_2261SS از سری مدل‌های هارمونی از برند اسنوا است. سری هارمونی به این دلیل برای این یخچال فریزر نامگذاری شده که عمق کمتری نسبت به دیگر سایدبای سایدها دارد و ترکیب چشمگیری در قرارگیری بین کابینت‌ها ایجاد می‌کند.

 

 

 

 

 

یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3320GW

یخچال فریزر سه درب اسنوا از سری گالری که طراحی مدرنی دارد. در قسمت یخچال این ساید بای ساید، یک درب یکدست و ظریف‌تر از درب یخچال طراحی شده است. این طراحی به این دلیل است که بدون باز کردن درب اصلی یخچال بتوانید درب گالری را باز کنید و به قسمت جلویی یخچال دسترسی داشته باشید.

طراحی درب سوم، نکته دیگری هم دارد. با بازکردن درب سوم، سرمای کمتری از فضای یخچال به بیرون منتقل شده و جلوی هدر رفتن سرما تا حد قابل قبولی گرفته می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

جدیدترین مدل‌های یخچال و فریزر اسنوا را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید