آموزش محصول

برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی اسنوا سری Moments

برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی دست ما را برای این کار باز می‌گذارد که بتوانیم ظرف‌های کثیف را در زمان مناسب و با استفاده از ویژگی‌های مناسب انتخاب و دستور شروع فرآیند شستشو را به دستگاه اعلام کنیم. این توضیحات درباره ظرفشویی اسنوا مدل های SDW-F353212 و SDW-F353210 است. مدل SDW-F353212 به رنگ استیل و مدل SDW-F353210 به رنگ سفید تولید شده است.

خرید ماشین ظرفشویی 13 نفره اسنوا مدل SDW-F353212

برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی اسنوا سری moments

برنامه شستشوی ظروف روزانه (General)

شستن روزانه ظرف ها یکی از دغدغه های خانم های خانه دار است. برنامه شستشو جنرال به همین دلیل طراحی شده است. برنامه شستشوی روزانه یکی از اصلی ترین برنامه های شستشو در ماشین های ظرفشویی به شمار می رود و همانطور که از نام آن مشخص است، این برنامه کارآمد برای استفاده عمومی و شستشو ظروف مصرفی روزانه با میزان کثیفی کم و متوسط، مناسب است. زمان شستشو در این برنامه از 0 تا 100، 176 دقیقه است.

برنامه شستشوی سریع (Quick)

این مدل ظرفشویی اسنوا با پشتیبانی از سیستم شستشوی سریع در کمترین زمان ممکن ظروفی پاکیزه را به شما تحویل می‌دهد. با کمک این برنامه ظروفی که کثیفی کمی دارند، تنها در 56 دقیقه به صورت کامل شسته خواهند شد. با وجود کاهش چشمگیر زمان شستشو، این برنامه علاوه بر کاهش مصرف انرژی، شستشوی مناسبی را انجام می‌دهد. زمان برنامه 56 دقیقه است.

برنامه شستشو در 90 دقیقه (90MIN)

این برنامه مناسب شستشوی ظروف با کثیفی کم و متوسط است. همانطور که از نام آن مشخص است در 90 دقیقه تمامی ظروف به صورت کامل شسته خواهند شد. در برنامه نود دقیقه ظروف در دمای 65 درجه شستشو داده شده و آبکشی و خشک کردن در آخرین گام اجرا می‌شود. زمان لازم برای انجام این برنامه 90 دقیقه است.

شستشوی ظروف بسیار کثیف (Heavy)

این برنامه مناسب شستشوی ظروف بسیار کثیف به ویژه قابلمه ها و تابه‌ها است. در طول برنامه شستشوی Heavy، از آب گرم با دمای بالاتر برای شستشوی ظروف استفاده می‌شود. با استفاده از این برنامه باقی مانده های غذا به طور کامل از روی ظروف پاک می‌شوند. این برنامه برای ظروفی مثل قابلمه، تابه های گریل، قابلمه های پخت و پز مناسب است و رد سوختگی ها را از روی ظروف پاک می کند. زمان برنامه 214 دقیقه است.

شستشوی ظروف با صرفه جویی در مصرف آب و انرژی (Eco)

یکی از برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی ، حالت اقتصادی است که روش ساده‌ای برای کاهش مصرف بهینه انرژی و هزینه های جاری خانواده است. در سیستم شستشوی اقتصادی ظروف با کمترین میزان مصرف آب و انرژی شسته خواهند شد. این برنامه با تنظیم دما و میزان مصرف آب موجب صرفه جویی در مصرف آب و انرژی می شود. زمان برنامه 231 دقیقه است.

سیستم خیساندن ظروف (Pre Rinse)

اهی اوقات ظروف خیلی چرب هستند یا مدت طولانی نشسته باقی مانده اند، در این حالت شستشوی ظروف سخت تر می‌شود. برنامه تخصصی Pre Rinse با خیساندن ظروف در آب، موجب شستشوی بهتر ظروف خواهد شد. از این برنامه همچنین می توان برای شستشوی میوه و سبزیجات استفاده کرد. زمان برنامه 18 دقیقه است.

امکانات ماشین ظرفشویی اسنوا

سیستم شستشو با تاخیر Delay

امروزه افراد بیشتر زمان خود را خارج از خانه هستند و فرصت شستشوی ظروف را ندارند. از طرفی ماندن طولانی مدت ظروف در ماشین ظرفشوییممکن است موجب ایجاد بوی نامطبوع شود. در صورتی که بخواهید فرآیند شستشوی ظروف در زمان خاصی شروع گردد، سیستم شستشوی با تاخیر، بهترین انتخاب است. با استفاده از قابلیت شستشوی تاخیری می‌توانید، فرآیند شستشو را برای 1 تا 12 ساعت بعد زمانبندی کنید.

قابلیت تنظیم ارتفاع سبد (سبد لیفتردار)

برای قرار دادن ظرف هایی با ارتفاع زیاد مثل قابلمه، درب قابلمه، دیس و بشقاب های بزرگ، به فضای بیشتری نیاز است.

ظرفشویی moment اسنوا با تعبیه سبد فیلتردار، امکان تنظیم سبد لیفتردار را برای شما فراهم می‌کند. با این ویژگی و با تغییر ارتفاع سبد بالایی محصول، می توانید به راحتی ظروف با ابعاد بزرگ را در ظرفشویی قرار دهید. قابلیت تنظیم به صورت 3 حالته است و حداکثر افزایش ارتفاع 5 سانتی متر است.

1 دیدگاه در “برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی اسنوا سری Moments

  1. محسن کیانی راد گفت:

    تشکر میکنم
    بنده تمام وسایل زندگی رو از همین سایت اسنوا و دوو خریداری کردم و خدارو شکر تا کنون مشکلی پیش نیامده

دیدگاهتان را بنویسید